Subject: N24016: NOTAM A3216/24 väljastatud (ID:24016)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Cc: "Tanel Kulbas" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Dec 2024 15:16:52 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 24016 alusel, mis saabus meile 11-12-2024 
13:03, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A3216/24
(A3216/24 NOTAMN Q)EETT/QOBCE/IV/M/A/000/999/5925N02450E005 A)EETN 
B)2412111330 C)2412311300 E)2 CRANES AT PSN 592524.44N 0244752.28E OPERATING 
WITHIN RADIUS OF 200M, ELEV 309FT AMSL (HEIGHT 165FT AGL). OBST LGT FIXED 
RED.)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.